37-126 Medynia Głogowska 426, tel.: 17 772-66-74; e-mail: sekretariat@zsmedgl.pl
IMG_8133
68378617_2521017311253218_3830886403105882112_n
68952599_2521008787920737_1092824097408155648_n
69220260_2521010691253880_2249679530065133568_n
IMG_0292
IMG_0350
IMG_8988
IMG_20190619_094253409[4002]
previous arrow
next arrow

Rozkład dnia

6:30-8:00 – Schodzenie się dzieci. Indywidualne rozmowy z dziećmi. Zabawy stolikowe, dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne. Indywidualna praca z dzieckiem.

8:00-8:30 – Zabawy dowolne według potrzeb i pomysłów dzieci. Poranna gimnastyka, zabawy ruchowe. Prace porządkowe w sali. Zabiegi higieniczne związane z przygotowaniem do śniadania.

8:30-9:00 – Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków. Uświadamianie dzieciom wartości zdrowego odżywiania.

9:00-9:45 – Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą według planów miesięcznych, zgodnie z realizacją Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego. Kształtowanie właściwej postawy społecznej w czasie zajęć i zabaw, stwarzanie sytuacji sprzyjających podejmowaniu inicjatywy przez dzieci. Zabawy integrujące grupę. Działania plastyczno – konstrukcyjne. Ćwiczenia ogólnorozwojowe doskonalące percepcję słuchową i wzrokową oraz grafomotorykę. Zajęcia umuzykalniające, sprawnościowe i dodatkowe.

9:45 – 10:45 – Zabawy dowolne według potrzeb dzieci.

10:45 – 11:45 – Organizacja zajęć na świeżym powietrzu – gry, zabawy ruchowe, zajęcia przyrodnicze, wycieczki i spacery, zabawy tropiące.

11:45-12:00 – Przygotowanie do obiadu. Czynności porządkowo-higieniczne.

12:00- 12:30 – Obiad – kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłków.

12:30- 14:00 – Odpoczynek poobiedni dzieci 3 i 4-letnich.

12:30-14:00 –  Dzieci starsze (5 i 6-latki) – zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, spacery, zabawy wspomagające, ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych. Dowolna działalność dzieci, zabawy spontaniczne w kącikach zainteresowań. Zajęcia o charakterze edukacyjno – wyrównawczym, wspieranie rozwoju dzieci poprzez: zabawy dydaktyczne, ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe, itp., zabawy ruchowe, zabawy konstrukcyjne, zabawy rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, zabawy kołowe, rysowanie.

14:00-14:15 -Czynności samoobsługowe i porządkowe przygotowujące do posiłku.

14:15-14:30 – Podwieczorek

14:30:16:30 – Wspomaganie indywidualnego rozwoju dziecka poprzez dostarczanie różnorodnych bodźców podnoszących jego kompetencje i umiejętności. Zabawy i zajęcia ruchowo-rytmiczne – rozwijanie poczucia rytmu, pamięci i słuchu muzycznego. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, gry i zabawy zbiorowe w małych zespołach lub indywidualne. Zabawy w ogrodzie.

* Poszczególne godziny ramowego rozkładu dnia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb i sytuacji.

* Zmiany w okresie zimowym: sporty zimowe, zabawy na śniegu, dokarmianie i obserwacja ptaków, doświadczenia ze śniegiem i lodem.

marzec 2024
P W Ś C P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031