Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych przez okres 11 miesięcy tj. od 1 lutego 2021 r. do 31 grudnia 2021 roku. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od telefonicznego złożenia zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach całego zamówienia. Nie dopuszcza dzielenia w ramach poszczególnych części.
Uwaga: Istotne warunki zamówienia.
Szacunkowa ilość zamówienia z podziałem na części.
Podstawą wyboru oferty będzie najkorzystniejsza / najtańsza oferta brutto.
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Realizacja zamówienia : od 1.02.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dostawy do Zamawiającego Wykonawca ma realizować własnym środkiem transportu, po zamówieniu ze strony Zamawiającego: telefon, e-mail, pismo.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Oferent może złożyć tylko jedną ofertę – na całe zamówienie lub na wybrane części – załącznik nr 2.
Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik 1.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej , w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Osobą wskazaną do kontaktu jest p. Małgorzata Głowiak – intendent w Zespole Szkół w Medyni Głogowskiej w godzinach pracy szkoły tj.: poniedziałek-piątek w godz. 9.00-13.00, pod numerem telefonu 177726674.
Miejsce, termin oraz sposoby składania ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w wybrany sposób:
– osobiście/ pocztą/ kurierem na adres: Zespół Szkół w Medyni Głogowskiej,
37-126 Medynia Głogowska 264,
– za pośrednictwem Internetu ? e-mail: sekretariat@zsmedgl.pl.
Ofertę należy złożyć do dnia 22 stycznia 2021 r. do godz. 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 stycznia 2021 r. o godz. 14.00. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi pisemnie Oferentów w ciągu 3 dni od dnia otwarcia i rozstrzygnięcia postępowania.
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT. Należy podać cenę jednostkową za daną część lub cenę całego zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym cena dostawy na miejsce – ZS w Medyni Głogowskiej
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
Kryterium wyboru oferty.
Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena brutto za daną część lub w przypadku ofert całościowych za całe zamówienie.
Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę – załącznik nr 3 z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – formularz oferty
2. Załączniki nr 2 – formularze cenowe z podziałem na kategorie:
Lp. | Kategorie | Roczna wartość szacunkowa zamówienia w zł |
1. | artykuły spożywcze | 31.000 |
2. | warzywa i owoce | 8.500 |
3. | nabiał | 7.000 |
4. | pieczywo | 7.000 |
5. | mięso i wędliny | 16.000 |
6. | ryby i artykuły rybne | 4.500 |
7. | mrożonki | 5.000 |
3. Załącznik nr 3 – wzór umowy
Powyższe zaproszenie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne
- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zespół Szkół w Medyni Głogowskiej. Adres do korespondencji: 37-126 Medynia Głogowska 426, tel. 17726674, e-mail: sekretariat@zsmedgl.pl.
- Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: iodo@cuwczarna.pl lub na adres: 37-126 Medynia Głogowska 426.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.),
- rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126)
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).
- Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ?Prawo zamówień publicznych.
- W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
- prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.
- Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.